چرا قهرمان مسابقات فرمول یک در جهان بهترین است؟

مسابقه ماشین های فرمول یک

حمیده احمدیان راد

مسابقه ماشین های فرمول یک مسابقات فرمول به کلاس ماشین های مسابقه ای گفته می شود که به صورت تک صندلی و  چرخ- باز تعریف می شوند. خودروهای چرخ- باز، خودروهایی هستند که چرخ هایشان در خارج از بدنه است. برخلاف ماشین های عادی که چرخ ها زیر گلگیر هستند.

همان طور که از نام فرمول یک می فهمیم، مسابقات فرمول یک اوج مسابقات فرمول هستند که در آن بهترین رانندگان و قدرتمندترین و نیز پیشرفته ترین ماشین ها از نظر تکنیکی حضور دارند.

قهرمان شدن در مسابقات فرمول یک به طور قطع به معنی بهترین بهترین راننده های جهان بودن است. اما هیچ کس ناگهان روی ماشین مسابقه فرمول 1 نمی پرد و به سمت قهرمانی در مسابقات نمی رود! رانندگانی که امروز در این مسابقات شرکت می کنند، در طول سال های زیاد و با پیمودن هزاران کیلومتر و رقابت های زیاد به مرحله ای رسیده اند که برای آزمون نهایی در اوج ماشین سواری آماده شوند.

مسابقه دو ماشین فرمول یک

دو ماشین رقیب در مسابقه بزرگ برزیل

بیشتر رانندگانی که در فرمول یک شرکت می کنند، نهایت توانشان را در انواع دیگر مسابقات فرمول آزموده اند. در حقیقت انواع دیگر مسابقات فرمول را می توان به عنوان تغذیه کننده مسابقات فرمول 1 در نظر گرفت و راننده در آنها می تواند زمینه هایی را که می تواند مهارت هایش را افزایش دهد، ثابت کند. اگر او به قدر کافی خوب باشد، در بین نفرات اول تا دهم مسابقات فرمول و جزو تیم های فرمول یک قرار خواهد گرفت.

شما ممکن است درباره قواعدی که مسابقات فرمول یک را هیجان انگیز کرده، فکر کرده باشید. مسابقه فرمول یک بسیار دقیق تعریف شده. قوانین مشخص یا فرمول ها به طور کامل تعریف می کنند که ماشین های مسابقه باید چه قواره ای داشته باشند و دقیقاً یک ماشین مسابقه چگونه باید هدایت شود. مدیران مسابقات فرمول یک در دو مقوله جدا از هم کار می کنند. مقوله قوانین همه جنبه های مسابقه از این که مسابقه باید چگونه شروع شود و چگونه خاتمه یابد و هرچه که در این میان رخ می دهد را پوشش می دهد.

قوانین تکنیکی جزئیات درباره سیستم های اصلی اتومبیل شامل موتور، نیروی محرکه و توقف و … را کاملاً مشخص می کند. این قواعد مهارت راننده را به اوج می رسانند و همچنین باعث می شوند که ویترینی از ماشین ها و رانندگان ماهر در مسابقات شرکت کنند و آن را بسیار هیجان انگیز کنند. نام هایی مانند مک لارن، فراری و لوتوس با عالی بودن خودرو مترادف شده اند.

مقالات مرتبط:

مسابقات فرمول یک از کجا شروع شد؟

چرا قهرمان مسابقات فرمول یک در جهان بهترین است؟

ساختمان ماشین های فرمول یک چگونه است؟

منبع: http://entertainment.howstuffworks.com/formula-one1.htm

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

To top